Det gick som en dans!.....

Morgon!
Går dagskvällen gick jätte bra!!!
Killen jobbade som om han hade "eld i baken"
Han var jätte duktigt. Vi stämplade ut 21,19 igår. Vi skall sluta 21,15, de ni. Han for runt som en "skållad råtta".
Han hade förstått innebörden av orden: Våran arbetstid är emellan 15,45 till 21,15! Och där emellan skall vi hinna med ALLA 62 besök vi har TILLSAMMANS. Och att vi skall göra allt dom är beviljade ( och gärna lita till). Vi FÅR inte slarva och framför allt: TA MED ALLA SOPOR UT FÖR NATTEN.. Allt detta fixade han, jiippii.
Dessutom skall ni veta att vi har en palliativ vårdtagare oxå. Och där tar det tid, och det måste det få göra. Jag är så nöjd. Dessutom så tog han passet den sjuka tjejen skulle haft idag oxå. En delad tur. Allt löste sig bra.
Nu får vi hoppas det går lika bra ikväll för dom. Han jobbar tillsammans med en annan person. Men nu har han ialla fall fått träna en gång under en trevlig handledare, hahaha.

Nu är jag redo för att möta denna nya dag.
 Jag fick ett så trevligt E-mail igår! Hoppas bara det gick fram. Datan var inte min kompis igår igen. Jävla skit apparat. Den gör inte som jag vill! Har du inte fått något svar om "stjärterum" så hör av dig igen......Här finns plats you now!........

Ha en bra dag!/ Suss

Kommentarer
Postat av: "novala"

Jättehärlig blogg du har!

Lust att ta en titt på min?



Tack :D

2010-08-22 @ 08:21:17
URL: http://novala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0