Dagen flyger fram....

Då har man gjort första resan intill stan idag.
Är bara ledig idag. Jobbar sedan fre, lör delad tur och på  söndag 7 - 16.
Har en himla massa att göra idag.
Gick upp tidigt för Alex skulle vara hoss frisören redan kl 9 idag. Det är ont om tider så här i skolstarten. Tiden måste ju passa med min ledighet oxå. Det är samma pysslande för mig. Ringde förra veckan till min frisör. Vi fick leta länge innan vi kunde synkra ihop våra tider. Därför fick jag vänta ända till 9 September. Varför kommer alltid hårets förfall ögonblickligen? Det som var snyggt igår ser för jävligt ut dagen efter. Man får ingen fasson på håret vad man än gör. Inte ens en halv spray flaska kan få håret att ligga " rätt".. Ordet orkan säkerfungerar inte ( en rejäl sprutning av hårsprayett) Håret ligger slickat jämns med huvud svålen. Endel kanske föredra slickat hår, men jag vill allt ha lite "fluff" i det, haha..
Så nu skall jag hugga i med städningen. Sedan middag.... Vad vi skall äta har jag inte kommit på än. Det är ju bara Lill killen och jag. Hoppas på sol så att gräsmattan kan klippas idag. 
 

Hörs om en stund. Då får vi se hur långt jag kommit i mitt  planerande........
Gör ni något kul? Eller är det alla vardags bestyr som upptar er dag oxå????

/ Suss

Kommentarer
Postat av: ullis

Det där känner jag igen! Måste verkligen få tummen ur och beställa klipptid snart. Kul att hittat en ny rolig blogg att läsa!!

2010-08-19 @ 13:33:07
URL: http://mulligaullis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0