Äntligen fredag!!.....

Varför känns det alltid så skönt när det äntligen är fredag???
Är det fler som känner på sammavis?
Och dessutom så är jag äntligen ledig denna helgen. Har ju som bekant jobbat 2 helger i rad.
Imorgon lördag så kommer det att bli skoj..... Då åker jag till Sigges loge. Där skall det dansas till Zekes och till Playtones. Åh vad skoj det skall bli. Men vi får hoppas det blir lite varmare. För sist jag var där så var det lite kallt. Det är ju så kallad ute dans fortfarande. Och då är det öppet runt om. Och man orkar inte dansa HELA tiden(För att hålla värmen i kroppen..).  Då blir det lite " röset" att stå still. Men som sagt, man får väl sätta på sig bra kläder...
Goa AnnaE skall oxå följa med. Det skall bli kul Anna....Vi ringer på fredag, så syns vi på lördag........( Scotts låt, haha).
Jag åker inte bara på Scotts inte.....haha.

Igår blev det inte så mycket vid datorn. Det märks att skolan kommit igång... Skolarbete går före nöjen, hihi. Det blev ingen tid över till mig på " normal" kvälls tid. Och sedan när datan var ledig ( Herr L sitter här oxå skall ni veta) då var klockan över midnatt och jag blev trött. Kände att sova gick före. Jag jobbar delad tur idag ser ni.

Jag skall svara på alla kommentarer ikväll. Och så fick jag en AWARDS utav Nadia. JÄTTE SKOJ. Tack så mycket!. Jag skall besvara den på riktigt sätt i helgen.

Nu väntar duschen och sedan åka till jobbet..
Syns ikväll!!!
/ Kram Suss



Nu blommar solrosorna. Rena Mc´Donalds för insekterna......


Kommentarer
Postat av: Amanda - Annasdotter

Nää, jag fattar inte:) höhöh

2010-08-28 @ 08:48:55
URL: http://annasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0