Ändrade planer.....

Hej vänner på bloggen!
Det blir ändrade planer idag!
Hade tänkt att fixa till bilderna ifrån Scotts idag, men det får vänta tills ikväll.
Jag måste jobba ikväll. Det var  sjukt på jobbet och slut på vikarierna.  Då får man börja att ringa runt till fastanställda. Och jag sa OK. Men detta är inte helt dåligt. Jag kommer att ta bort en annan kväll på mitt schema. Och detta gör så att jag kan vara ledig i 5 dagar i RAD. De`e  ni!!!
Men det känns lite segt idag. Förstår inte varför, haha. Ramlade i säng vid fem tiden imorse. Jag är alltid så hungrig när jag kommer hem. Jag kan ju aldrig äta på dans ställerna pga min gluten. Så då tar det lite tid innan jag kommer i säng. Sedan kommer då lill killen vid åtta. Inte många timmar sömn där inte. UPP och HOPPA!
Men, som man bäddar får man ligga, så är det!

Så nu skall här ätas och fixa sig iordning och sedan iväg.
Det var mycket trevligt igår. Och framför allt VARMT. Frös inte en enda gång.....

Hörs senare! / Suss

Kommentarer
Postat av: Maria

Trist att behöva in så när man e ledig speciellt på helgen.Men 5 dar ledig e ju inte fy skam!

Kram

2010-08-01 @ 17:08:47
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0