Dum eller bara naiv.....

Efter att varit ute och "harvat" runt i några häckar och blomland, så tyckte jag det var dax att gå in. Lilleman saknade sin mamma och han ville säga: -  God natt! Syns imon. Sedan när han somnat infaller lugnet i det Lundinska hemmet, hihi.
Sofie o jag fick för oss att vi skulle göra oss vackrare, haha. Vi skulle lägga lite "masker" tänkte vi oss. Hon valde en varm mask. Medan jag fick hugga in på det tunga artelleriet direkt. Här kan man inte mjuk fjöla om man vill hindra rynkorna från att göra sitt intåg. Tog en rejäl lermask, som lovade att den gick på djupet( djupet av skinnet eller plånboken kan man undra??). Ni  får se hur fina vi var, men bli inte rädda, haha
Är vi kvinnor bara dumma eller enormt naiva?Jag inkluderad. Kan med handen på hjärtat säga att mitt badrumsskåp innehåller diverse grejer. Allt från masker, anti rynkkräm dag o natt, instant lift serum, expert lift tonic,derma genesis, special kräm till under ögonen, lift activ nuit, happyderm lift m.m Det enda som fattas är väl Botox HAHA o åter haha ( men jag tror nog jag skulle fylla i en eller två rynkor ändå). Är inte en rynka ett bevis på att man har levt ett år till?? Så varför är det så jädrans svårt att acceptera dom då. Tror ni att alla dessa prepparat gör någon verkan? Reklamen kan ju lova både "guld och gröna skogar". Man kanske skall börja med vad man stoppar i sig! Kolla alla ryssar. Där heter långt liv JOUGHURT.
Så bort med allt som är gott: Kaffe, te, sprit ( här klarar jag mig), ciggaretter o den största faran; solarium. Skulle man inte kunna använda detta så skulle livet bli torftigt. Så, jag lever som jag hittills har gjort och tror att lite dyr kräm kan hjälpa mig, haha
Tänkte avsluta med en historia där man kan ställa sig frågan . Om inte männen är dom som är mest naiva.
3 män diskuterar sina fruar, min fru är så dum att hon köper TV bilagan fast vi inte har någon Tv. Dom andra skrattar. Å den adra säger. Att min fru är så dum att hon vattnar blommorna fast vi har plastväxter. Den tredje skrattar rått och säger: Ja, men min fru måste vara dummast av dom alla!  Hon åkte på konferans med jobbet  och tog med sig kondomer, hon har ju ingen k..( här vart det inget fint ord, ursäkta). 


Vem har sagt att det är vackert att göra sig VACKER, haha


Ett välfyllt skönhets skåp. Har någon sett min Botox flaska????

Puss och kram på Er! / Suss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaah. Mycket roligt skrivet. Jag tillhör den kvinnogruppen också, lägger löjligt mkt pengar på ju ansiktskrämer men det är dock inte mot rynkor (ännu) utan mer att jag inte tål andra ehm "billigare" varianter. Eller mest för att jag lurar mig själv och gillar de snygga förpackningarna. Hur som helst ser ni snygga ut, med eller utan mask, och somdu skrev så är det skönt med kvalitetstid och bara pyssla om sig själv. Ha en fortsatt bra dag hemma idag med SPT ;)

2010-04-19 @ 12:52:51
Postat av: Susanne

Sv: Anonym

Gårdags kvällens kur gav mig bara en stor "röd" blema på kinden,( bara för info). Så det blir att rota fram täckstift och puder för att täcka den rackaren. Tur man inte är fåfängd, haha. Tack för att du lämnade en kommentar och välkommen om du stannar kvar./ Suss

2010-04-19 @ 15:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0