Vad är det för fel....

Vad i helskotta är det för fel???
Datan är segare än sirap och fungerar inte tillfreds ställande??
Sådannt här orkar jag inte med.
Vågar inte pilla för mycket heller, för sist jag gjorde det så fick min lille " BEBBE" ett virus, snyft. Och det blev en kostsamm historia...:):)
Och inte är mitt data snille hemma! Annars skulle jag ropa! - Sofie! kom jag behöver hjälp....
Det är för grymt när föräldrar behöver hjälp av sina barn för att förstå tekniken.
Men man får väl skylla på åldern. På min tid hadde man inte någon egen mobil inte. Data! Vad var det??
I dagens läge så får ju barnen detta med sig ifrån modersmjölken, haha.
Ta lill killen här ( 5 år). Han kan sitta vid datan och knappa sig fram till sitt favo program bara genom att ha sett hur han skall göra. Han kan ju inte läsa! Och här kan jag sitta och bara glo på en text därför att jag inte förstår till väga gångsättet. Som Sofie säger: Det är bara till att läsa.....
Jädrans smarta ungar....Men jag skall nog ta och säga så oxå nästa gång dom kommer och sticker en räkning under näsan på en: Det är bara till att betala, hahaha!
Räkningarna är typ mobiler, ridskolan, mopeder och telekort. Eller när man lånat ut sitt namn till att beställa saker ifrån datan. Då är det allt bra att ha en nördig morsa, fniss

/ Kram Suss


Här är min lilla " knatterhörna" i köket. Som ni ser är den lille " bebben" på. Den har inte så många timmars vila inte. Det är kanske därför den är seg! DEN ÄR UT TRÖTTAD!!!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ha en underbar dag :) Kram ♥



2011-03-30 @ 13:36:27
URL: http://mimzzan.blogg.se.blogg.se/
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Datorn kanske bara behöver rensas på temporära filer etc, samt defragmenteras? :)

2011-03-30 @ 13:59:42
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Jonnie

ja de kan va ganska svårt. men kika i min bloggskola lite längre ner i min blogg, där tipsar jag om de som jag använder och tycker funkar bra :)

2011-03-30 @ 19:15:11
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Åsa

Ja, hahaha känner igen det där! Är man gammal då när man får be sina barn om hjälp med tekniska ting? :)



Kram

2011-03-30 @ 21:25:37
URL: http://asahoffman.blogg.se/
Postat av: Mystjejen

Nämen så söt bebbe, haha ja det brukar bli så att de yngre kan hjälpa;) hihi...kram o hoppas att det löser sig:)

2011-03-30 @ 22:33:11
URL: http://blogg.mystjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0