En hård vecka.....

Nu har det då gott på tok för många dagar sedan jag satt ner rumpan och skrev något här på bloggen...
Inte min mening men " shit happens" you now!
Men jag är allt lite trött vid ett tiden på natten. och det är så svårt att skriva när ögenen går i kors över tangent bordet. och dessutom så skulle ni inte förstå ett ord av vad jag skriver. Jag får en svår form av dyslexi, haha
Jag skall nu försöka att ge er en snbb info innan ögonen börjar att rulla i skallen.

Söndags: Jobbade som en liten blå. Sedan på kvällen så blev det en bugg tur i några timmar. Det är lite synd att det snart är över för denna säsongen. Åter kommer i höst igen. Och det är klart att man skall fortsätta. Man blir aldrig full lärd-

Måndag: Ledig ifrån jobbet. Men en jävla massa att göra innom husets fyra väggar. Skolorna var lediga. Så det var dax att köra med dom stora tjejerna. Städas. Detta ordet ger ju "  prinsessorna " stora bölder över hela kroppen, haha. För dom är det helt onödigt. Dom skulle klara sig bra på att städa var 14 dag.. Ni kan tro vad skitigt det skulle vara i mitt välorganiserade hem,

PÅ tisdagen var uppe jätte tidig,
Jag skulle till tandis. och till er som känner mig vet vad jag tycker om att åka dit. Så den dagen kände jag mig inte direkt spiritull. Jag bragar som ett aspelöv timmarna innan och när jag är där. Och sedan när jag kommer där ifrån så går luften ur mig. Då orkar jag ingenting. Vi skall ju fixa tanden som jag så olyckligt fick dra ut under stora plågor, ajajaj. Det skall bli en brygga över den. Allså så får han borra ner tänderna jämnter för att ha något att fästa i. Det blev 3 sprutor bedövning och ändå så kände jag. - sussi, vi kan ta mera! Nej tack! Jag skall försöka att härda ut, eftersom vi inte behövde bränna något kött. Förra gången det var så här så kom ju inte bedövningen innan 2 timmar efter. Och då blev jag bedövad i hela kinden och långt ner i svalget. Paniken låg på lur då. Jag kunde ju inte svälja ordentligt. Och sedan var jag bedövad hela dagen. Det gick inte ur som det skulle. Sedan så borrade han till tanden som jag var i Göteborg och rot fyllde. Så det blev tre tänder. Jag satt i 1,5 timme. När jag klev upp ur den stolen så var jag ganska blöt på ryggen....Sedan så hatar jag all det här jävla kletet han tar i formarna för att den nya tanden skall passa. Det slimmet far ju ner och lägger sig i svalget.....

fort följer.........
Vill tacka alla goa människor som är inne trotts dålig upp datering. NI är guld värd. Och till kaffehörnan. Tack för att du frågar att det inte har hänt mig något. Det värmer.
Sedan ett litet tack till 2 fina tjejer som har  " jobbat" för att hitta mig här på bloggen. Dom är lite speciella. Vi var ute och åt en bit mat i onsdag ( vi var 8:a). Tack för att ni hittade mig Eva och Katarina<3. Denna trevliga middagen skall jag ta och fördjupa mig i nästa gång jag skriver.
Vill bara upplysa om att just nu ( kl 01,15 ) så fullständigt öser bara snön ute. När skall " bore" släppa greppet om oss stackare......

Nu är jag trött så jag ser inte ett skvatt, haha.

John Blund! Du behöver inte komma! Jag somnar ändå:):)
/ Kram Suss

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej :) Va kul att du är tbx igen, har saknat dina inlägg !! Kram

2011-03-18 @ 07:14:57
URL: http://mimzzan.blogg.se/
Postat av: AnnaE

Ha en bra helg Suss!!



Kram

2011-03-18 @ 20:14:41
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Mystjejen

Oj vilken vecka :-o hoppas allt är bra med dig Stor KRAM och ha en fin lördag =)

2011-03-19 @ 12:15:39
URL: http://blogg.mystjejen.se
Postat av: Mystjejen

Kikar in och önskar dig en fin lördagskväll=)Kramar till dig fina

2011-03-19 @ 19:46:23
URL: http://blogg.mystjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0