mina fina HERRAR.....

Det var ett tag sedan jag skrev något om mina ståtliga katt HERRAR.
Dom har ju faktiskt börjat att bli riktigt gamla nu. Dom föddes i slutet av Augusti förra året. så dom är ca 7 månader. Oj! vad tiden går fort.
Jag har fortfarande kvar min gamla Sven. Han är " still going strong". Han tucktar fortfarande  dom, om han tycker dom ställer till med för mycket oreda. då biter han till dom över nacken, för att i nästa sekund slicka dom rena. Då ligger dom små busfröna såå stilla...
Mamma Svea tycker nog mest att dom bara är till besvär, haha. Hon fräser till åt dom om dom kommer henne för nära. Men det är väl oxå för att hon inte vill bli på satt av sina egna söner..haha. det är ju så i djurens värld. Där bryr man sig inte om det är syskon , morsan eller faster, moster eller pappa....Huga. Det lät allt lite "sytligt"...Vi skall ta och kastrera killarna när dom blir könsmogna. Så det är bara till att hålla ögon och öron öppna. Det kan ju skilja lite granna. Ibland blir endel katter det redan vid 7 - 8 månaders ålder. Endel kan det dröja längre på. Vi skall ju sterilisera Svea oxå. Nu är det bra på kattungar. En gång får att räcka, haha. Nog för att dom är söta, men vi han ju inte starta upp ett katt pensionat, haha



Detta är lille Rasmus.......sötning!!



Se så sött man kan sova...Inget kan störa min skönhets sömn.. svannte



Här är dom bara ca 3 veckor gamla. Höger är Svante och vänster är Rasmus


Tadda!!! Här är vi nu!! visst är vi snygga!!! 2 snygga "ungtuppar" i sina bästa år..
Rasmus ligger längst fram på kortet. svante ligger lite bakom. Dom håller på att bita av vattenstrålen som står på. Dom små dummisarna
/ Kram Suss

Kommentarer
Postat av: Mystjejen

Aha nu förstår jag att du inte kan ha massa ljus omkring dig hehe...men så söta dem är...även nu. Hoppas din vecka har varit fin Stor kram och trevlig helg på dig

2011-03-04 @ 18:52:04
URL: http://mystjejen1.wordpress.com
Postat av: AnnaE

Dom e ju så fina dina

killar!

2011-03-04 @ 19:27:36
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Helene

Vilka underbara bilder på din katter. De ser ut precis som en av mina. Men jag var tvungen att göra mig av med dem så jag är alergisk mot katter. Jag saknar dem så mycket. Men som tur är så är det bara mot katter så nu har jag en hund, en vattensköldpadda och en råtta. Just det tre fiskar med så jag har djur så jag klarar mig.

He en bra helg

2011-03-04 @ 21:21:46
URL: http://helenesvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0