Svinkoppor....

Nu var det klart!
Thanks lord för HERACILLIN.....Nu skall det väl äntligen bli ordning på torpet.
Herr L ringde ju faktiskt redan i helgen in till akuten i U-hamn. Men där fick han bara till svar att han skulle tvätta med tvål och vatten. Ingenting om att dom ville se hur det såg ut. Talade om detta för Dr OLLE ( dansk, som vi hade nu). Han tyckte det var mycket konstigt. Om man haft det länge och om det är så stort som Alex har ( är som en femkrona mitt på hakan) så behöver man lite hjälp med medicin.
Så när jag ändå var där så talade jag även om att stora syster oxå har ett på hakan. -Beställ tid till henne till i eftermiddag sa han direkt. Detta var en doktor i min smak, haha. Så kl 15.40 skall jag upp för 3:dje gången till Dalums vårdcentral:):)

Undrar om jag kan få något vettigt gjort idag.....den prognosen ser mörk ut...
Nu skall jag ta hand om mina små SVIN.....
/ Kram Suss

Kommentarer
Postat av: prinsessanadia

Jag har ca 1000 saker jag borde göra idag.. Plugga, tvätta, diska, städa badrummet, ringa samtal, åka till förra jobbet och hämta papper, blogga, laga mat, handla... Istället för att ta tag i alla dessa måsten, så läser jag bloggar och kollar youtubemusikvideor istället.

2011-02-02 @ 12:03:45
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: Jonnie Jonsson

haha klart de funkar, rekommenderar alltid mina läsare att bära solglasögon så de inte blir bländade av min skönhet haha

2011-02-02 @ 14:15:56
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Becca

sv: hihi ja de växer så de knakar :b söta som attan och deras personlighet formas mer och mer ;)

jag mår okej, inget att skryta med direkt!!

Ja du de blir ett par vändor till ullared ;) Men inte så många som 24 iaf ;) haha!!

hur mås det med dej`? KRam

2011-02-02 @ 16:52:59
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0