Mitt i veckan.....

Onsdag, dagen mitt i veckan eller lille lördagen, ja kärt barn har många namn.
Vilket man än använder så är det en bra dag, för nu återstår det bara  en transport sträcka kvar till helgen.
Jag är dessutom ledig så det känns ännu bättre.

Det var en skön " Vit rock" som stod och väntade på mig i receptions disken igår på vårdcentralen.
Hade inte fått av mig kläderna ( ytterkläderna) innan han haffade mig ocl drog med mig till rummet för att " ränna" sprutan" i ryggen på mig, haha. Tur var väl det, då hann man inte bli nervös:):).
Efter jag fått sprutan sa han: - Förresten! Jag glömde fråga om du tål bedövning.Och förresten så är det för sent så du måste tåla det, haha. Ja, tur för dig som jag sa! Och så skrattade vi. Han var skön. Detta lilla ingrepp var klart på 10 min. Och detta hade jag fasat för i 2 veckor, otroligt dumt. Han gjorde allt själv med lite hjälp från mig. Han hade ingen liten " söt" sköterska inte. Så inte är det som i HARLEKINS böckerna inte. Borta var glamouren, haha. Efter jag var klar fick jag gå ut och betala. Det kändes lixom lite bakvänt, hehe. Funderade på om denna läkaren körde på ackord???? i så fall vore ju hans rätta plats på akuten i Borås. Då skulle man slippa att sitta och vänta i 5 - 6 timmar....

Där satt den lilla fulingen.. nu är levefläcken borta och ett minne blott. det känns ganska OK idag. Det sticker och kliar lite granna bara. Men det överlever man ju. Som kvinna har man känt värre, haha

Läste idag att våran lille " Foppa" skall lägga av med ishockeyn. Det är sorgligt! Men ett klokt beslut med tanke på hur många gånger han har opererat sin höger fot...En annan har ju växt upp med honom. om man inte räknar med nr 99. Ni som ser hockey vet vem:):)

" Hej alla barn! Nu är det barnprogram. Titta vad farbror Frej tar fram. En liten svarting o nu skall ni höra vad man med me blatte o  bilpress kan göra! Blatten i pressen o tryckeli truck, så har vi gjort oss en hockey puck.....HAHA

Ta nu detta för vad det är ( precis som en norge historia), en historia. Är inte rasist.

/ Kram Suss


Kommentarer
Postat av: jess

ja jag kan inte slappna av helt , men det kommer väl med tiden hoppas jag..



Du har tagit bort en liten fuling du , vad skönt att få det gjort. Jag tog bort en på bröstet för några år sedan och det syns knappt att det suttit någonting där.

2011-02-16 @ 12:01:50
URL: http://theshedevil.blogg.se/
Postat av: Minna

Sv: Tack så mkt :) Ja helt klart att det är :)

2011-02-16 @ 15:53:04
URL: http://trolletmf.blogg.se/
Postat av: Mystjejen

Ja varför skall man oroa sig så :(, nu är det gjort och skönt är väl det? Hoppas du har det gottigt! Kramar

2011-02-16 @ 16:30:23
URL: http://mystjejen1.wordpress.com
Postat av: aww

självklart är det lika fint här på vintern :)



kram!

2011-02-16 @ 17:07:05
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: AnnaE

Jaa Leverfläckar kan

vara luriga....

2011-02-16 @ 19:19:34
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

ohja barn är så söta :D



nej, men jag visade en terrorstretchning! alltså om man vill klara av split och spagat ;)

2011-02-16 @ 20:36:21
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: Katarina

sv: Ja det är ju främst bilderna jag vill dela med mig av i bloggen...jag har ju inte heller mode och sånt där annat som är vanligt! Så jättekul att höra att nån gillar bilderna!:D



ja, den känslan känner jag igen...har tagit bort 4 leverfläckar i mitt liv!:P en i handen, en på armen, en på ryggen och en på bröstet...tur att det är över i ett kick!:) Hur känns det idag då?



Kram Kattis

2011-02-16 @ 21:28:55
URL: http://stellaefoto.blogg.se/
Postat av: Phoebe

Mycket mysig och rolig blogg du har :) Här kommer man kika in ofta :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0