Godmorgon....

Hör hur fåglarna sjumger ikör....
Kan undra hur dom gör för att vara så pigga i strupen vid denna tiden på dygnet.... En annan låter inte lika allert precis...:):)
Det blev en lång dag ute igår. Kom inte in innan vid halv tio på kvällen. Bra mör i axlarna. Det kostar på att kratta, haha.
Det måste varit bra soligt, för det stramade i kinderna ( och gör så fortfarande)...Trotts att jag övervägande bara har kollat ner i backen..
Det börjar att arta sig bra nu, MEN! Jag är inte klar än.

Idag är det jobb som gäller. Och dessutom delad tur, jippi!!! Undrar vilken korkad person som har gjort det???? Antagligen MOI!!!!!

Så ha en RIKTIG bra dag och ta hand om varandra. Så skall jag åka och ta hand om mina gamla.....
Familjen får Herr L ta hand om.....Men han börjar vl bli van, TROR JAG, haha!

/ Kram Suss

Kommentarer
Postat av: ELIN- mode & vardag

- ja, fast det gör ju inget för på måndag är det ju påsklov! :D

2011-04-16 @ 19:18:12
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/
Postat av: Mystjejen

Oj vad länge du jobbade, du måste vara trött:) Hoppas du har en fin helg med jobb mm. Kramar söta <3

2011-04-16 @ 20:24:52
URL: http://blogg.mystjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0