Va faan...

Här har man då kommit ut och gått fram i landet som en "bulldoser". Häcksaxen har tagit bort växt efter växt. Det blir tomt som på ett kalhygge efter min framfart. Känner mig relativt nöjd. Det har börjat att dugga lite lätt, så det är lite små blött, men helt OK. Det är ju ingen skönhets tävling ute så det gör inget att man blir lite blöt i håret.
Vi har en container här i samhället några hundra meter bort där vi kan slänga trädgårdsavfall i (under  förutsättning man har betalat sin avgift:) Allt ansvar läggs på det egna samvetet, vi har betalat bara så ni vet. Tänker att jag skall gå iväg med mitt överfulla lass......
Kämpar mig iväg, endel hotar ju att trilla av vid varje liten sten. (Den late bar ihjäl sig....)
Så när jag väl kommer dit vad ser jag då??? Va faan... den är ju inte kvar. Nu blev det jobbigt...
Bara att vända och kämpa sig samma väg tillbaka...
Vart är container... är det slut för säsongen eller kommer den tillbaka?
Så nu sitter jag här med en kärra full med "skit" och armar långa som på en orangutang... till ingen nytta. Det svider......
/ Kram Suss

Kommentarer
Postat av: Jonnie

haha ja katten e lite speciella haha får ibland städa hans låda 2 gånger om dagen haha

2010-09-10 @ 18:34:43
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Maria

SV: Nä bilden gör henne inte rättvis..haha.

Lycka till med städningen du med...det e ju så KUL!!!!! NOTTTTTTTT...

Kram

2010-09-11 @ 13:46:58
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0