Nu vet jag....

...vem det var som röstade på Sverige Demokraterna??? Vet ni??
Det var alla pensionärs damer över 90 år.... säkert!
Kom idag in till en sådann dam. Det första hon ond gjorde sig över var att Sverige demokraterna inte vann, hallå, hallå? Jag kunde ju inte låta bli att fråga henne vad det var som gjorde att hon röstade på dom ??Hon sa! Dom vil ta bort alla invandrare ifrån Sverige! undrade om jag hört rätt?? Jo, hon fortsatte att prata om invandrare och partiet...Kommer sedan under dagen till en annan dam av samma kaliber. jag är nockad! Trodde det var typ ungdomar och Klu klux klan som röstade på detta partiet. Men där hade jag nog fel. Måtte det inte stå stå en "icke" ljushyad person vid pärleporten den dagen dessa damer anländer...Frid på jorden, så som i himmelen...icke den dagen haha...

Nu skall vi ta och kolla lite på kissungarna! Dom har nu  hunnit att bli 4:a veckor...


Här ligger dom och svover bakom mamma Sveas rygg... "Sover det gör vi mycket, vi är ju katter...."



Här ligger Rasmus och sover. När katter sover så ligger dom och rycker åt alla håll. Och han sover med öppna ögon...



Här ligger dom och äter för fullt. Dom har tagit ett rejält tag om var sin spene, och sedan trampar dom på som bara den. Svea vänder upp sig och njuter....



" Jag har allt koll å dig", säger Rasmus. Han är lite mera vit. Den andre är mer grå-röd...



Klappa tassarna när du är riktig glad.......( Det är Svenne)



Kram på dig, min brosa....Vakna så skall vi bråka...



Mamma Svea håller ett vakande öga, över sina bråkstakar.....



Rasmus! Oj! vad jag är trött.....orkar inte hålla ögonen öppna........



Vem ligger på mig???? Rasmus är mera ljus i pälsen. Svenne är mörkare röd. Rättsom det är ligger det en "katt ormgrop" på golvet. Så man får kolla var man sätter sina fötter. Dom har en dörr i sin låda nu.



Det är så här vi ligger på golvet för det mesta. Här är det jag som gullar med Svenne en stund...

Detta var allt om kisse ungarna för denna gången. "Up date" om en vecka igen...


/ Kram Suss



Kommentarer
Postat av: Maria

Ja det stämmer säkert!

jag har sett det på någon av våra äldre damer...när någon mörkhyad är på tv:n så är det just den reaktionen...usch en sån svart, smutsig....

Vart är vår värld på väg?????

Det är nästan så man skäms!

2010-09-21 @ 11:55:54
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: Annika

Hoppas allt gick bra i Göteborg?? det där med tänder är inte något vidare.

Kissarna är så underbara så man kan dö..behåller du båda grabbarna?? De har en jättefin teckning .) de ser målade ut .) Svea ser ut att var en supermamma.. Kram så länge / Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0