In my.....

...dreams!!!!
Där kunde jag fortfarande lägga huvudet på kudden och" sussa" vidare.
Men verkligheten var betydligt hårdare. En rätt navlad person går och lägger sig i bra tid när man vet med sig att man skall jobba dagen efter..... Men inte jag inte, haha. Kan undra var min navel sitter, i pannan, eller på ryggen. Faaan och hans moster, klockan var 03,20 när jag släckte lampan. Kan lugnt säga att huvudet känns tungt och ögonen smala som på en katt. Detta kommer att bli en tung dag. Om vi inte får ENORMT mycket att göra så man inte hinner känna efter. Det är där nästan alla fre o måndags sjukan sitter. Att känna efter. Kliver man bara upp och ger sig iväg går det nog bra. Men skall man känna efter! Då är man DÖÖÖÖ sjuk. Tack ovh lov, både för mig och företaget. Så lider jag inte av detta symtomet. Man får skylla sig själv. Här kommer det in igen det jag skrev i förra inlägget. Vi behövde aldrig som barn ( när vi börjat skolan) gå och lägga oss vid någon bestämnd tid. Och det var man ju tacksam för när man blev äldre. Hur många kommer ihåg Jonas och " Måndagsbörsen"??? MEN gudnåde oss om vi gnölade och inte kom upp när mamma väckte oss. Då var den friheten slut och det visste vi. Så vi gick snällt upp, haha. Det är det som hänger i: Man gör allt med eget ansvar. Det var ingen som tvingade mig att sitta uppe halva natten.......Det berodde på mig själv. Visst är det skönt att vara vuxen.....??

Ha en skön lördag, hoppas nni har sovit skönt:) / Kram Suss

Kommentarer
Postat av: Cassandra Boman

Hejsan =) Just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna en bloggfråga inbjudan... Var gärna med att tävla!! Vinnaren lottas ut åp Måndag ca, klockan 18.00... Det ända som du behöver göra är att komentera på det inlägget och säga att du är med och tävlar!! Lycka till!!

2010-09-18 @ 11:51:30
URL: http://caassandrabomaan.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej, du är hjärtligt välkommen till min blogg, där jag just nu har en tävling, priset är en gratis design, inte illa va :-) Jag svarar på läsares frågor kring bildredigering och bloggdesign. Välkommen till min blogg !!

2010-09-18 @ 13:32:37
URL: http://sweetncute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0