En undran....

Varför har jag ALLTID så mycket att göra när jag är ledig????
Är nu ledig ons, tor och börjar jobba fredag em.
Idag har jag då åter varit hos tandläkaren. Idag var det vanlig kontroll. INGA HÅL i alla fall, alltid något, haha. Hade Alex med mig. Hade mutat honom med en godis påse för att han skulle vara tyst och sitta still. HG tittade lite undrande på påsen. - JA, nöden har ingen lag. Alex tog upp och visade riktigt ordentligt vad han skulle stoppa imunnen. Svampar, cola flaskor, gele råttor, center, skogsbär m.m. Det måste nog göra ont i en tandläkares hjärta att se någon konsumera detta "tand" gissel. Alex smaskade på ljudligt....
Sedan när detta var klart så tänkte jag att Alex o jag skulle göra en visit hos mina föräldrar. Det var ett tag sedan. Tänkte jag skulle köpa med mig lite gott till fikat...Vi begav oss till Gunnars kondetori och köpte lite smått och gott. Alex talar om för henne bakom disken att detta skulle vara till mormor o morfar. Då säger tjejen: - Jag tror din mormor redan sitter här och fikar!!! Och mycket riktigt, visst satt hon där... Det är för underbart att bo i en liten stad, haha. Inga hemligheter här inte...:)
Hem och laga snabb middag efter fika stunden med morföräldrarna. Även se till att kassler gratängen kommer in i ugnen. Mat till i kväll och middag till imorgon. Har nu diskat och skall bege mig ut i trädgärden. Men känner mig urtrött. Skulle helst vilja sova en stund... Det är inte bra att äta. Man blir så trött efteråt..
Men hoppas att lite frisk luft kan råda bot på denna zombi människan....zZZZZ

/ Kram Suss

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja de få dagar man e ledig är oftast fullproppade. Ibland skulle man vilja sitta i soffan hela dagen och inte göra nått....som jag faktiskt gjorde sist jag var ledig!

Så skönt!

Ha det bra!

Kram

2010-09-16 @ 07:34:46
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: jess

ja emn helt sjukt. Vi bor i en dal så vi har blivit lite skonade från tidig frost , men nu kunde den minsann inte hålla sig borta... uscha...



Ha en bra dag min vän!

2010-09-16 @ 08:42:14
URL: http://theshedevil.blogg.se/
Postat av: Jonnie

ja visst va den snygg :) jo man måste ju tänka på lilla tore me :) klart att han skall kunna ligg i soffan utan att den skall pajja :)

2010-09-16 @ 10:40:24
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Mariette

jag har receptet!!! Renovera hemma så att det inte går att vare sig röra sig eller städa. Efter några månader har du tappat din energi och därmed löst din situation. =)

2010-09-16 @ 11:24:06
URL: http://mariettesrora.blogg.se/
Postat av: isa

Väldigt fin header du har ! :D

2010-09-19 @ 16:35:20
URL: http://isablomgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0