Äntligen så står helgen framför dörren...

Vad skönt att det äntligen är helg.
Det har varit en lång och arbetssamm vecka. Långa dagar och mycket att göra. Känner mig lite sliten.. Så nu skall jag ha mig lite egen tid. Skall pyssla om mig själv.
Ögonbryn som behöver plockas , naglar som skall klippas, fötter som skall filas och mjukas upp ( man måste ha fötterna i gott skick när man skall dansa :) Ben som är ludna och behöver  en övergång med hyvlen. Kanske  man inte skall raka dom! Ialla fall inte om man är lika frusen som jag, haha. Håren isolerar ju alltid något.....


En bit av mitt rasben" Ser ni hur långa håren år???. urk okvinligt.... Nu skall dom bort...
" NU SKALL JAG GÖRA MIG VACKER" .........:)


Imorgon blir det " sköj" igen. Då skall vi åka till Herrljunga! Där spelar L - K. Då blir det käcka gossar igen.
/ Kram på ER! - Suss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0