Krigszone....

KRIGSZONE!!!

Jag är arg!! Hatar att komma hem och alla skall tjata på en. Hämtade Alex på dagis idag. Var hemma vid fem. Det första vi måste göra är att laga mat. Han äter inte på dagis (tro inte att han bara äter min mat). Han äter lika dåligt hemma oxå. Kan väl inte säga att jag speciellt spirituell i detta läget. Herr L var inte hemma, hade annat för sig.. Medan jag skall fixa ihop något lätt ( idag blev det makaroner och, håll i ER, grillad kyckling). Hans önskemål. Så sitter Emelie och "tjattrar" ( har inte sett henne sedan i lördags, vart hos han med stort " H "). Alex hoppar upp och ner, han berättar om sin dagis dag. Sedan har jag två katter som snärjer en runt benen. Dom vill oxå ha mat. Katterna är alltid inne när vi jobbar. Släpper ut dom en sväng på morgonen. Så nu är skålen tom.
Själv är jag i stort behov utav KAFFE. På jobbet har vi  två automater, men båda är ODRICKBARA. Förstår inte att man kan köpa in sådann skit!!! Så kaffe tarmen skriker kaffe, kaffe, kaffe! Så när det börjar lugna ner sig, DÅ kommer Herr L hem. Med sig har han en hungrig tonåring ( hon har varit vid stallet). Hon går igång på att hon inte hittar något rostbröd, haha. Nu börjar det närma sig klimax. Nu blir fru Lundin "grämsen". Hotar med att slänga ut hela bunten om dom inte är tysta NU!!  TYST!!!! Och min familj som är en mycket förstående familj är tyst. Maten
 intages under tystnad ett tag, haha.
Tänk att det kan vara sååå skönt med tysnad.
Efter ett tag känner jag hormon nivån gå ner till sitt rätta läge. Suss är tillbaka,  the little devil thing is gone...

Någon mera som haft det lite kämpigt när man kom hem???


Det sägs att det är bra att klappa en katt, om man är arg! Tror jag skall ta och dra några drag på Frans, HAHA.
Att försöka kan ju inte skada.

Puss och kram på Er! / Suss

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh wow, vilken fin! Vad är det för sorts? Vi har ju bara vanliga bondisar här så den där ser ju väldigt exotisk ut ;) Ha en bra dag och hoppas hormonerna och kaffet vil dig väl idag ;) kram!

2010-05-05 @ 09:12:43
URL: http://annasadlib.blogspot.com/
Postat av: Susanne

Svar: Anna!

Våran skogskatt Frans( man måste borsta pälsen ofta) En katt med humör, som vaktar bra. Den passar mig bra, haha. Mår fiiiint idag. / Kram Suss

2010-05-05 @ 09:40:47
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0