Själv är bäste dräng.....

Natt!
Nu var måttet rågat! Nu klippte jag själv bort stygnen som var kvar.......
Och det känns faktiskt lite bättre, får se hur det känns när jag vaknar om några timmar. Kan det vara så att man inte tål sutur tråden tror ni? Dom andra gångerna har jag oxå tagit dom själv innan veckan gått. Bara så ni vet, så har jag brännt och tagit sprit på pincett och saxen. Allt för att jag inte skall få någon slags infektion som" grädde på moset". Här får man inte slarva inte. Jobbar väl inte innom vården för inte, hahaha

Tittade inte på den stora melodifestivalen, var faktiskt ute i trädgården och påtade. Säger som Sofie: DEN ÄR INTE ROLIG ATT TITTA PÅ! Det är alldeles för många länder som är med och det tar för lång tid. Men såg faktiskt låten som vann. Tyskland, med Satellict. Herre gud!! Var detta verkligen den bästa låten? Ja,  jag får ju fråga ER som såg. Då hade jag det bättre ute bland daggmaskar, kirskål och annat ogräs :)
Nu skall jag ta några "painkiller" och lägga mig........

Puss o kram på Er!/ Suss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0