Fredagsmys....

Ja inte blev det någon dans för mig nu ikväll. Hela munnen gör ont. Nu ikväll fick jag nog av stygnet under  tungan. Det klippte jag bort själv, så nu känns det bättre. Men där tanden suttit gör det fortfarnde obeskrivligt ont. Tar nog dom stygnen imorgon. Jag behöver lite hjälp med ficklampan, you see. Men förhoppningsvis skall jag få upp lite bilder på Zekes grabbarna ändå. Stor tjejen Em med kille och "GÄNGET" är där och fröjdar sig. Förra gången "Grabbarna Grus" var här omkring ( Boråsparken) så hade jag magsjuka.  Men , men det blir nog en gång det oxå, haha.
Som lite plåster på såren, så sitter vi nu här och äter Kina mat. VI har den bästa Kina maten skall ni veta. Ingen gör så god mat som dom( Kanske Borås???). Det sitter som en "smäck i magtrakten" he,he.

Puss och kram på Er! / Suss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0