Nu Äker den snart UTTT......

Ja, vad skall man säga!

Tanden har ond gjort sig igen. Idag har varit en lång pina. Har haft ont runt "plåtanden" som tandis satte på som skydd tillsammans med not jox runt. Var uppe vid tio tiden idag för att få den bort tagen. Visst gjorde han det, MEN som skydd satte han nu på något vitt skit. O store gud vad jag sedan fick ont i och runt tand jäveln. Fick springa tillbaka till tandläkern för att åter be han plocka bort det. Men sedan stillade inte det onda av sig. Utan det bara växte i styrka. Efter 1 timma gav jag upp. Upp igen till "barbaren" TA BORT SKITEN!!!!!!!! Nu gjorde det så ont så att tårarna  kom.
Så nu sitter jag här väl trött, hoppas jag får sova. Jag behöver det.
 ZZZZZZZ zzzz

Hör av mig mer imorgon

Puss och kram på ER? Suss

Kommentarer
Postat av: AnnaE

Jaa..Dom här stackars tänderna!

Det är inte kul!!!!Det gör såå

ont och det är såå dyrt! Men jag

hoppas du får sova nu...och att

det onda går bort.



Kram på dej!!

2010-05-25 @ 19:13:23
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0