Trött....

Hur trött kan man få bli????
Känner mig mer död än levande. Trött så iin i norden... Antagligen är det av all penicillin. Tänkte jag skulle svara Er alla och göra ett inlägg, men inte då! Efter att vi ätit igår kväll så skulle jag bara gå ut och röka en sväng ( har den fula ovanan, haha) satte mig sedan i baden-baden stolen... och där slog blixten ner..somnade på stört. Och DÄR har jag nu sovit HELA natten. Kan rekomendera att sova ute, det är hemskt upp piggande och friskt. Det är ju en enorm värme just nu ( här över i alla fall). Har sovit bra ialla fall. Det känns fortfarande som stickningar i käk partiet, men inte i samma utsträckning som innan. Så jag hoppas det är på tillbaka gång. Till Er som skickat en kommentar: TACK SÅ HEMSKT MYCKET, DET  UPPSKATTAS.

Nu skall jag ta med mig Alex och bege mig till blomster affären för ute växter. Känner att jag måste börja så smått, haha. Sedan hem, fixa mat och sedan bege mig till jobbet. Jag har en kvällstur idag, ute. Det känns skönt med tanke på hur skönt väder vi har. slippa att jobba inne i värmen, haha!

Puss och kram på Er! / Suss

Kommentarer
Postat av: AnnaE

Va gött och sova ute..bara sådär

i en baden baden...nice!

2010-05-21 @ 19:23:34
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Susanne

Svar AnnaE

Enda nackdelen är att håret inte gillar fukt. Det blir så där små krusigt, ni vet, haha. / Kram Suss

2010-05-21 @ 23:05:24
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: Anna

blixtar och dunder, tur det inte slog ned på riktigt för då hade du nog knockats ordentligt ;) Trevlig helg å krya på dig nu Kram!!

2010-05-21 @ 23:41:56
URL: http://annasadlib.blogspot.com/
Postat av: Susanne

Svar Anna

Men vaknade av att det antagligen regnade " tegelsten". Vi har plast tak på alltan, så det slog som attan. Men gjorde ett grymtande och vände på mig, sov vidare. / Kram Suss

2010-05-22 @ 00:10:57
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0