Inlägg med förhinder....

Hej!
Tro inte att jag glömt ER!

Började på ett fint inlägg igår Valborgmässoafronen på kvällen. Skulle tala om vad jag gjort underdagen o kvällen. Att vi hade en fin eld här i samhället med ett sjudundrandes fyrverkeri.
Det somnade jag sedan ifrån mitt i natten när jag satt här och skrev vid datorn i köket. ZZZZZZZZZZZzzzz...

Återupptog  det igen nu på morgonen. När jag satt här i min ensamhet och väntade på att resten av huset skulle vakna. Jag var uppe vid halv nio. Satt fortfarande själv kl 10. Här hade jag skrivit lite olika funderingar kring människans enorma handlande vid speciella helger.  Om att vi antagligen härstammar ifrån ekorrar och hamstrar. Eftersom vi handlar som vi trodde det var sista dagen på året som affärarna var öppna, haha.När jag då skulle sända iväg detta uppstod det ett fel. OCH naturligtvis hade jag inte sparat, så  ALLT försvann. Sedan vaknade huset och det blev dax för annat.

Så nu sitter jag här i sista minuten och vill uppdatera er. IKVÄLL så blir det Lygnevi, Sätila. Där blir det dans till Mina godingar SCOTTS och till L-K´s. Sedan hoppas jag träffa lite goa människor oxå. Men tiden börjar"  tryta" . Jag behöver börja att göra mig iordning för kvällen galej. Vi bör ju åka vid sju tiden, det tar en stund ner. Och det börjar kl 21,00. Har ni inget annat för ER, så kom.

Jag hör av mig imorgon igen gott folk. Nu måste jag russsaaaaa....

Puss och kram på ER! / Suss

Kommentarer
Postat av: Maria

ha det så kul kväll...Kram

2010-05-01 @ 18:45:25
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0