Info inlägg....

I´m back on track!
Kanske lite ljug, men livet känns bättre idag än igår.
Dansen på fredag ligger i riskzon för att det inte blir något. Det finns mycket bra här i trackten. ZEKES tillsammans med JANNES finns i Sandhem. Sedan har vi SCOTTS pojkarna i Falköping ( Henke fyllde dessutom 33 år igår, och det missade jag totalt.)
 Är fortfarande svullen i kinden och det gör ont, så jag känner mig väl inte direkt danssugen. Men, men, det är ju inte fredag än......

Nu skall jag hugga in i räkningarna. Detta ständiga åter kommande livs problem. Skulle gärna slippa, men då kommer väl "storebror staten" och knackar dörr, haha. Bäst att vara skötsamm.


Puss och kram på Er! / Suss


Kommentarer
Postat av: Carro

MEN HEEELVEEEEETEEE! Jag vill också se Zekes :(

Och jag ska till Alingsås på söndag. Inget Falköping. de blir Degefors och så någonstans på lördag, L-K i alla fall.. Haha. Åker med Anna så hon får ha hand om de där.



Men vafan :( Mina Zekes <3

2010-05-27 @ 19:10:18
URL: http://carropiiz.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hejsan!

Hoppas du är på bättringsvägen nu. Åker du till Falköping så kanske vi syns =)

2010-05-27 @ 19:42:49
URL: http://ullissite.blogg.se/
Postat av: Susanne

Svar Ulrica

Det hade varit jätte skoj att träffa dig!Du vet! Få ett ansikte och en person bakom bloggen. Det var på så vis jag träffade Carro ( Tjejen ovan dig). Men vi tar nog Sandhem på fredagen o Alingsås söndag. Allt för att få ut så mycket trevligt man bara kan av en helg med bra musik. /kram Suss



Svar Carro

Om jag inte ser ut som en person med ensidig påssjuka, så blir det som jag skrivit ovan. Jag hade ju magsjuka då "grabbarna Grus" var i boråsparken. Skall försöka få något bra foto som jag kan sätta in så att Du har något att seee på haha./ Kram Suss

2010-05-27 @ 20:55:05
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0