Bättre sent än aldrig.....

NU ÄNTLIGEN KOMMER INLÄGGET SOM JAG LOVADE!
Och visst kommer dom flesta av er att läsa detta imorgon ( Och det är ju det naturliga, man skall sova kl 24 om man skall jobba imorgon, haha) Men det kan ju finnas likasinnade som jag. Tycker att jag skriver bäst på natten när det är tyst runt omkring mig.

Lördagen då! Jo det blev ett jädrans hålligång. Scottarna o L-K gav allt. Var som sagt där förra året med samma konstillation, och det var bra då oxå. Det var väl  mera folk den gången, men det var inte lite nu heller. Det var en massa tjejer som kommit för Lidköpings hingstarna. Men det var även många som kommit för Älvdalingarna. L-K  är ett gäng goa "killar" som spexar för fullt på scenen och med sin publik. Det är väl inte snyggheten som dra där om man skall jämnföra de båda banden med varandra. Utan det glada humoristiska sättet dom har. Band medlemarna brukar faktisk gå ut på  golvet och dansa med publiken. Säg vilket band som gör det??? I och för sig om Scotts Henrik skulle göra det samma så skulle den stackarn bli ihjäl kramad och hängd på. Endel tjejer tycks ju varken ha vett eller sanns. ( Dom är väl oxå lite över för friskade utav något flytande, haha). Så det var väl därför Peter sa det han sa igår kväll. Scotts hade precis spelat sin halv timme och det var dax för L-k att dra igång. Då säger han : - Tjejer! Ni kan komma hit åt nu ( allså framför scenen). Det blev ett allmänt skratt från publiken.

Träffade några mysiga vänner oxå. Vi brukar träffas några gånger under året. Vi har Scott´s Carro. En urmysig tjej som sköter deras: Scotts fanzone. Hon ger allt för dom. Anna E som gör detsamma för L-K´s . AnnaA som brukar sjunga duet med Peter ( sjunger bra, hörde dom i Boråsparken), Virren - bästis med Carro. Om ni vill gå  in och träffa dessa godingar kan ni använda länkarna jag har på min sida.

Som sagt, några timmar går fort när man har roligt. Herr L och jag vi dansade och hadde det mysigt i dansen virvlar. Vi var många på dans golvet. Ibland vart det så jälva trångt så man kom ingen stanns, haha. Vi var som packade sillar ( hoppas vi inte luktade som dådanna oxå, haha)

Tog lite kort som kommer att visas nedan. Dom är i små förmat. Skulle ni vilja se dom större, så klicka bara på kortet, så blir det stort, klick igen så blir det litet.

"Flan
en" som ni kommer att se i solglasögon är moi. Det är inte för att jag tror att jag är  "COOL" på någotvis,haha. Utan det är för att jag drabbades av en synnervsinflamation för 4:a år sedan i mitt h.öga. Den gör att jag inte ser ordentligt och att pupillen inte dra ihop sig riktigt när ögat träffas utav någon form av ljus. Och som alla dans glada vet. Så ÄLSKAR alla band kulörta och vita ljus framme vid scenen. Och ut emot publiken. Och när mina ögon träffas av detta så blir jag alldeles för blindad för en stund. Och sedan gör det ont i ögonen och jag börjar blinka som en blik fyr. Detta kan ju ställa till problem om någon lätt tändlig herre skulle se mig ( eller någons svartsjuka fru) och sådanna incedenter vill jag slippa HAHA. Skulle någon fråga varför jag har solglasögon på mig inne? Brukar jag fråga om det stör dom, eller vems näsa de sitter på?. Det brukar tysta dom flesta....


Det är här kvällens begivenheter skall hållas....

Alla "goa" tjejer dansar lite line-dane, innan dansgolvet blev över fullt. Det var även bra för att hålla värmen, haha.

Scott´s Carro, ME, L-K´s Anna ( dom har gjort sina fina L-K´s klänningar själva)

Roberto, jag säger bara det...

Henrik, tjejernas gunsling NUMBER ONE

Claes! Inte så lätt att fånga på bild, men betydligt lättare än LILLEN som inte ens kommit med , han sitter bakom ett stor plexiglas ner tryckt. Han hoppar upp som gubben i lådan emellanåt och då får man försöka att vara på passlig med kameran......men inte ikväll.

Åh!!! Henrik...

Roberto sjunger bra oxå..

Skööön sjungande " gossar"...

Endel av de sköna L-K´s

Denna bilden har L-k´s med sig på spelningarna. AnnaE får ligga på Stefans piano.Dom är glad i att ha Anna som sin fan klubb annsvarig. Undrar när Scottarna har en bild med Carro  med sig, liggande på Claes zynt??

Detta är då den " COOLA" flanen??? HAHAHAHA...( Gud! Vad har människan i handen??? Vet hon inte om att det är farligt att röka????...)


Hoppas ni har haft det trevligt, det har jag...

Puss och kram på Er! / Suss

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Halloj! Det låter som ni hade en trevlig kväll. Fina bilder =) /Ulrika.

2010-05-03 @ 22:03:17
URL: http://ullissite.blogg.se/
Postat av: Susanne

Svar: Ulrika!

Jodu! Det var en TOPPEN kväll. Grabbarna spelade för fullt. Och så körde dom sitt rock medley. Det älskar jag. Skulle dom göra en rock skiva köpte jag den direkt( i och för sig, köper ju jag redan nu allt, haha). / Kram Suss

2010-05-03 @ 22:26:00
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0