Tiden går fort.....

Här lovas det "brett "och "hålls" tunt!!!!
HAHA! Jag lovade ju att höra av mig igår kväll lite tidigare på dagen, eftersom jag varit ledig på fm idag. Men se! Inlägget kommer vid samma sena timme som alltid.
Fm fyllde jag med att tvätta, stryka, städa 2 toaletter, dammsuga på huset, rösta mattor. Sedan skulle middagen fixas till mig , Alex o Sofie. Sedan var det dax att  besöka duschen göra sig lite presentabel innför jobbet ikväll. Och utan att veta om det är klockan plötsligt halv fyra. Dax att åka, börjar kl 16.

Kan undra om det finns fler som städar så ofta som jag?? Eller om min familj består av små "skitaktiga grisar" haha? Här finns det alltid något att plocka upp eller dammsuga. Städar jag innan jag åker till jobbet, så när jag kommer hem 5, 1/2 timme senare så är det en massa "bös" och grejer på golvet. Förresten! Min far sa alltid att grisar är renliga djur. Inte alls skitaktiga. Jag är ju född och upp vuxen fram till 13-årsålder på landet bland kossor, kalvar, grisar, katter, tjurar, koskit, traktorer och skit under naglarna, haha. Så skulle alla barn växa upp.
Antagligen så har jag SKÄMTBORT min goa familj. Visst, jag är nog lite utav en pedant av mig oxå. Det sticker jag inte under stolen med. Men jag städar alla fall inte när folk är här. Jag ger dom minst 10 min innan jag drar fram min trogne vänn FIDO ( dammsugaren)och börjar städa HAHAHA
Jag kan inte ha det dammigt och stökigt omkring mig. Då mår jag riktigt illa. Konstigt vaa! Önskar ibland att jag kunde vara som alla andra; - Sätta på mig skygglapper och inte "se". Då skulle jag få en hel del annat att tänka på och göra........

Det har regnat ta mig faan... hela dagen här. Finns det någon som inte har fått regn eller annt skit i huvudet`````

Puss och kram på / Suss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0