Sommarens baksida....

Har redan ändrat mig!
Sommar, sommar, sommar betyder inte bara trevliga saker! Det finns otrevliga saker oxå.
Har precis kommit in, har ju varit ute och planterat lite. Ja då kommer då dessa små ilskna knott rackare. Dom som har tusentals släktingar, haha. Och alla hade tycks varit inbjudna att ha mig som ett kvälls snacks :) JAG HADE INTE BJUDET IN DOM I ALLA FALL. Kan bara tala om att det här med att rök skall hålla dom borta. INTE STÄMMER! Dom bet mig ändå...

Kom då in! Vad möter en där??? Jo, FLUGOR. Slog lätt ihjäl 6 st på raken. Bara i köket. Finns det något som är mer irreterande som när man har en fluga gående på sig hela natt??? Men man är alldeles för trött för att gå upp och hämta flugsmäll. Man gömmer ALLA bara delar man har UnDER täcket. Men man kan ge sig fa......n på att dom hittar en pytte liten del bart skin ändå att gå på.

Nähä! Ser på klockan , att NU MÅSTE JAG I SÄNG"! Börjar tidigt på jobbet oxå  kl 6,45.

Puss och kram på Er ! / Suss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0