Sommarlov....

Den blomster tid nu kommer, med lust och fägring stor. Nu nalkas ljuva sommar.......osv.
Ja, då är det sommar lov i det Lundinska hemmet. Men för endel kort varigt. Sofie börjar sitt sommar jobb imorgon, och 4:a veckor frammåt. Men sedan har hon lov.
Tycker att det är bra att tjäna sina egna pengar. Då känner man kanske ett större ansvar för sin ekonomi, bådar gott inför framtiden.

Ganska hyfsat väder idag. Inget regn ännu, och solen skiner faktiskt. Men det är lite blåsigt o kallt. Men hoppas på bättre dagar. MIN semester närmar sig ju, haha.

På lördag är det ju BRÖLLOP med stort " B ". Jag och en tjej till skall fixa till ett snyggt blomster arre på jobbet. Vi skall duka vackert och bjuda på tårta. Har varit och beställt blommorna vi skall använda. Det blir nog snyggt. Skall ta kort på detta då.
Vad skall ni göra???

Är ledig idag, men allt går lite på halv- fart. Känner mig lite seg ( det finns sådanna dagar oxå).


Här är Sofie färdig för att bege sig iväg för sin sista dag som 9:e klassare. I höst blir det gymnasiet  i Ulricehamn som gäller. Vad tjejen växer fort...


Mamma är närgången med kameran. - Skynda dig mamma! Jag har bråttom iväg....




Puss och kram på Er! / Suss

Kommentarer
Postat av: Icka

Sofie är riktigt lik dig ju :)

2010-06-16 @ 12:29:15
URL: http://ijennikashuvud.blogspot.com
Postat av: Susanne

Svar Icka

Ja, dom säger det, haha

Icka! jag kan inte lämna kom. på din nya blogg. Har försökt igår????/ Kram Suss

2010-06-16 @ 13:06:11
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: Nilla

Hej Suss!



Oj, vad lik dig hon va.

Allt bra med er? Här är det bara bra. Tiden springer fort nu mot semestertider.

Hoppas att vi snart syns på någon Scotts-spelning.

Hälsa Sigge.

Kram Nilla

2010-06-16 @ 17:30:53
Postat av: Maria

Ja det kan man ju säga att hon e´lik dej.

Så fin hon är!

Skönt med sommarlov....semseter...jag det skulle jag oxå ville ha nu.....!!!!!!!!!!!!!!!

Kram

2010-06-16 @ 20:35:26
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: sofie

Vilken tur att jag inte har den stora botoxläppen den dagen ;P

2010-06-17 @ 16:49:04
URL: http://sofielundin.blogg.se/
Postat av: Susanne

Svar Nilla

Vi får verkligen hoppas att vi syns. Vi är även på L-K´s spelningar haha. / Kram Suss



Svar Maria

Vi är ca 20 anställda. Och detta är helt självförvållat, haha. Men det är snart seemester... /Kram Suss



Svar Sofie

Ja, vilken tur man kan ha. Men jag har alltid sagt att hästar är farliga djur, eller hur??? haha. / Kram Mamma

2010-06-17 @ 23:59:30
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0