Semester firande......

Syster yster ringde idag på morgonen! Vi bestämde att vi skall gå till "Bryggan" imorgon kväll och fira in våran semester. Vi blir flera. Vi skall äta och dricka ( cola för mig) lite gott. Jag har tagit ut 5 veckor semester och gått en vecka före dom andra. Jag har ALDRIG haft 5 veckor i hela mitt liv, så här sammanhängande. Då hör det till saken att jag började att jobba när jag var 16 år, sammtidigt som jag gick i skolan..
Så detta känns som en evighet ( men en skön sådann).



Detta är ett medl till Anna i Malmö!
Vet inte hur jag skall komma i kontakt med dig! Så jag gör så här och hoppas Du läser detta!
Jag kommer inte in på din sida längre. Du sa det var OK att jag läste! Kanske det blivit ett fel någon stanns??
/ kram Suss


Puss och kram på Er! / Suss

Kommentarer
Postat av: AnnaE

Åh!! Bryggan!! Vilket fint

matställe!! Vi var där i Nov

med jobbet!För du menar det

i Ulricehamn?

2010-06-23 @ 19:45:57
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Susanne

Svar AnnaE

Ja; det är ett fint ställe. Jädrans god mat. Kanske lite små portioner, men får väl ta en smörgås när jag kommer hem, haha. Tänk dig solnedgången om det är fint väder, hm. / kram Suss

2010-06-23 @ 19:56:11
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0