Vart är sooolen.....

Hade tänkt mig en dag ute iträdgården, men tjii fick jag! Ingen sol och det blåser rena istids vindar. Kallt som attan. Det lockar inte direkt till att vara ute nu. Men jag får väl se det från den positiva sidan. Jag lär ju inte ha träningsvärk imorgon.  Annars är det lätt hänt att man får det i muskler man inte har brukat på ett halv år,haha.

Får se till att så man börjar itid för att bli klar till kvällens begivenheter. Vi ser ju alltid till att killen är klar och sover innan vi åker på dans. Så när någon av tjejerna är " barnvakt " är det inte sååå betungande. Det är i stort sett bara att dom är hemma. På alla år vi har haft Alex, så har han bara sovit i våran säng EN gång. Inte ens som bäbis. Och han sover hela nätterna. Vi säger att vi skall åka och att X är hemma ( någon av stora syskonen). Då säger han! -OK, mamma. Aldrig några problem. Tycker synd om föräldrar som knappast kan gå på toa själva, utan att barnen gråter..

Det blir Boråsparken ikväll.
Det är dans upp på vägen på lördagnatten..................

Puss o kram på Er. / Suss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0