Helt OK att undra....

Förunderliga äro våra vägar.....
Det kan man nästan säga att en del möten är. Har fått frågan av Maria hur jag snubblade över Anna´s blogg.
Snubbla är nog rätta ordet. Körde runt lite över olika bloggar. Hittar då en blogg vars person ( tror jag ) skulle göra en resa. Hon hade diverse afrikanska djur att visa upp. Läste den då o då. Men så en dag hade jag inte tid för datan ( detta är väl nämre ett år sedan) Så det tog säkert 14 dagar innan jag satte mig ner för att kolla vad som hänt på denna långa tid. Ve och fasa. Jag kom inte ihåg bloggnamnet. Hur jag än försökte så kom jag inte rätt. Shit, Shit och åter shit.
För att jag skall fastna för en blogg så måste den innehålla vissa saker! Den måste vara skriven på ett roligt sätt. Jag tycker om att skratta. Ibland när jag läser Era bloggar så är det tur ingen ser o hör mig. Jag skulle nog lätt bli förd till "resta". Sitter här och små ler och ibland skrattar hög( Älgen, Josefsson lösdrift, nya mode bloggen av lantmännens kläder m.m )( När nickaren går genom väggen, men gladsaxfrun använder " dörren", Granen som till en början var fin och ståtlig, men slutade som en topp m.m). Lite ironi skadar aldrig, och att man bjuder på sig själv. Att läsa om någon annans vardagsliv och tankar. Bloggar som bara innehåller dagens out fit och diverse sminktips tilltalar mig inte. Bloggen måste ha " DET". Och det har jag hittat i Era bloggar. Kan gå en hel dag  på jobbet och fundera på vad ni har haft för Er, trotts att jag inte känner ER personligen. Slänga mig på datorn när jag kommer hem för att se vad som hänt I Eran vardag. Maria, din blogg hittade jag på Weronicat.blogg.se.
Så en dag när jag läste din blogg, Maria så fanns bara Annas blogg där. Vad glad jag blev. Och på den vägen är det. Ulrika! din blogg försvann i samma veva som Anna´s gjorde. men nu hittade jag dig igen, kul. Du har så fina foton.

Puss och kram mina bloggare! / Suss

Kommentarer
Postat av: Maria

Okej så det är på den vägen...haha...va kul!

Jag tycker oxå det är kul att läsa andras bloggar men ibland tycker man att det är väl inte som vill läsa min smörja!

Ha en bra dag! Kram

2010-04-29 @ 07:31:35
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej! Vad gulligt du skriver =) tack. Det är allt kul att läsa lite bloggar. Ha en bra Valborg! /Ulrika.

2010-04-29 @ 22:44:37
URL: http://ullissite.blogg.se/
Postat av: Susanne

Svar: Maria

Du skriver inte alls någon smörja. Det är underhållande i största lag, haha./ Kram Suss

Svar: Ulrika

Dessamma till dig. Hoppas det blir en bra dag. Själv skall jag jobba till kl 16. Sedan börjar min helg. Och den skall bli sååååå bra./ kram Suss

2010-04-29 @ 23:39:52
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0