Vita elefanter,in my as.....

Hej!
Måste bara få tala om att vi har haft en världskändis i våran lilla stad , Ulricehamn. Den store Joe Labero.  Han kom direkt ifrån världsmetropolen, Paris. Vi har ju inte ens några stopp ljus i stan,haha.   Det måste vara stora kontraster . Kan ni tänka Er detta. Men jag blev lite besviken. Trodde nog jag skulle få se  något vilddjur elle en vit elefent fast kedjad utanför det resta tältet. Men tjii fick jag. Där emot fanns det en vit " LIMO" med ett X antal brudar i . Ja, detta tilltalade väl den manliga publiken..

Jobbet flöt på bra igår. Det blev bara lite jäktigt över middagen. Det finns liksom inte biståndsbedömt att ett "vanligt" toa besök får ta 40 min, haha. Då blir det lite besvärligt att få ut mat till dom andra som väntar.  Vi har två arbetslag på min arbetsplats. Ett inne och ett ute. Jag jobbade ute igår och skall så göra idag oxå. Men det är bara skönt så länge det är fint väder. MEN, när vädrets makter inte är på mänsklighetens sida, då är det inte så trevligt.

Ha en trevlig dag till alla Er som är lediga! Och till oss som jobbar: Ledighet kommer, då jobbar dom andra som är lediga idag

Puss och kram på ER! / Suss

Kommentarer
Postat av: Maria

haha...jag och då e det vi som njuter...

Kram Maria

2010-04-25 @ 13:19:04
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: Susanne

Sv: Maria

Ja, och det känns ju alltid lite extra skönt att veta att man kan vara ledig mitt i veckan. Välkommen till mig. Nu får du se vad jag är för person, haha. / Kram Suss

2010-04-26 @ 00:41:02
Postat av: Maria

ja det e alltid kul att lära känna nya människor!

Kram

2010-04-26 @ 08:04:46
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0