Scotts hingstarna.....

JAAAAAA! Då har den äntligen kommit!
När jag kom hem så låg Scotts nya CD och väntade på mig. Har beställt den ifrån Bengans.se. På med CD´n och upp med ljudet. Ur högtalarna strömmar en skön röst och takt fast musik ( Lillen sköter trummandet med fasta slag). Henrik  sjunger med silkes len röst. Naturligtvis är det alla grabbarna i bandet som gör gruppen SCOTTS. Skulle ni vara intresserade av Scotts kan ni gå in på länken till deras sida. Titta även in på Carro´s sida. Det är hon som håller i Scotts fanzone. En super skön tjej som gör ett makalöst bra jobb.. HEJA CARRO!!
Idag är hon på böljan den blå tillsammans med Scottarna.
CD´n är hur bra som helst, köp,köp,köp. Jag har några skivor av dom ,haha. Var 11 gånger förra året och dansade till dom. Kan man säga att man är " biten" av dom????

Alex var på dagis idag efter en vecka hemma. Han tyckte det var kul, men han var rejällt trött nu ikväll. Det blev sängen redan vid sju tiden. Det är skönt när barn somnar tidigt. Då blir det mera tid över till annat för oss vuxna, eller hur??

Det har fatiskt snöat här nu ikväll, BUUURRR...Jag vill ha vår och inte vinter igen. Någon mera som känner som jag???
Nu skall jag leta fram den bärbare CD spelaren och sätta den på mig och sedan lägga mig för att somna med Scotts i öronen.  Bigamist? - Nehej, inte jag då....hahaha.


Alla CD skivorna med " gullgossarna " Dessa har gått några varv i bil stereon.


Den nya, heta CD´n med "Hingstarna" ifrån Lidköping!!! GNÄGG!!


Sofie fick  stå modell med min dyrgrip. Det finns ett linne och cigg tändare oxå (här hemma)

Puss och kram på Er! / Suss





Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hejsan! Jag tänkte köpa skivan imorgon då de ska spela här i stan =)

2010-04-22 @ 19:04:36
URL: http://ullissite.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Ulrika

Gå och köp den, det kan jag rekomendera starkt. Alla låtarna är jätte bra. Här hemma har den gått på HÖG volym,haha. / Suss

2010-04-22 @ 22:06:22
Postat av: Maria

Har inte köpt skivan än men det kommer !!!!! Så bra den e´ har lyssnat på spotify!

Kram Maria

2010-04-25 @ 09:58:42
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: Susanne

Sv: Maria

3 låtar är speciellt bra. Där knäpper man på repeat knappen och låter den gå om ,om, om, om igen,haha/ Suss

2010-04-26 @ 00:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0