Inlägg trotts sen timme.

Dagen kunde börjat bättre. Jag kom upp lite för sent och duschen tog lite fööör lååång tid. Men jag stämplade in06,51 på jobbet. Hade ju flera minuter till godo haha. Börjar kl 07,00. Har insett att det inte går fortare att skynda sig, när man är försenad. Snarare att det går långsammare om man" pinnar" på . Jobbar ca 2,5 helg per månad. Sedan förflöt dagen utan några större överraskningar.
När jag sedan kom hem vid tio tiden nu ikväll så blev det " hopp in i duschen" ,fixade naglarna och lite annat smått och gott. Kände att jag var ganska hungrig oxå. Så mellersta tjejen (15 år) och jag ordnade till lite ätbart. Det blev tacos, gott.
Hon har varit med en kompis HELA dagen. Dom har väl gullat med hästarna. Att tonnåringar skall ha så svårt med begreppet:  tidsrymd. Säger dom en liten stund. Så menar dom: Jag är borta hela dagen. Vänta inte på mig med maten. Och vill det sig riktigt väl får man dessutom ringa efter dom, haha. Även jag har varit sådann, fast det är " lite" längesedan och man kan ha glömt det ibland.
 Nu kallar sängen! Sov gott.



Tacos tallriken är välfylld av diverse gosaker. Och allt detta sköljer man sedan ner med ett glas cola ( eller 2 ).  Bara nyttigheter som ni ser, hahaha. Tro nu inte att jag väger 100:a kilo. Min våg stannar på ca hälften. Men jag äter mycket onyttigt, för det är godast.

Puss och kram/ Suss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0