Full rulle...

Ja , då var man ifarten igen! HAha
Har endel att ordna med idag enligt agendan.
- städa lite
-fixa mat
- göra sig iordning till jobbet
- Möte kl 14
- Börja jobba kl 16

Gick och la mig vid halv tre tiden inatt/morgon, lill killen var varm " som en spis " han har ju feber. Han vaknade för han var så täppt i näsan. Så det blev näsdroppar och alvedon. Sedan tog det lite tid innan han somnade igen. Sedan var jag uppe vid sju igen. Så nu håller jag på för fullt. Förstår inte varför mitt dygn inte har fler timmar ( jag skulle behöva det, haha ).
Hoppas att ni oxå har något meningsfullt att fylla ut ER dag med. Livet är härligt ändå...

Puss och kram på ER! / Suss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0