Fox!!

Kvällning!
Nu är jag åter  hemma efter en kväll som gått i dansens tecken. Jodå! ni läste rätt. Jag går på FOX kurs på tisdagskvällarna. Gunnar som jag nämnde om i söndagens inlägg är kursledare tillsammans med sin fru. Men tyvärr är det bara en tisdag kvar. Sedan börjar alla dans kurser till hösten igen. Det känns långt till hösten. Men det kommer en fin sommar med en massa ute danser nu. Här skall det dansas. Det finns inget roligare ( just nu ) än att dansa. Vad blir det till hösten då??? Forts. på buggen, forts på foxen. Skulle även vilja prova någon annan dans, förslag? Jag har gått kurser förr, men det skadar aldrig att fin slipa dans stegen med jämna mellanrum. Och framför allt.. Det är så roligt att träffa andra. Den sociala biten är stor. På lördag så blir det WHALSTRÖMS i Boråsparken. Kom dit vetja...


Mellersta tjejen gick omkring här och filmade med den nya "mojängen på kväll.Hon spelade in en liten snutt. En kort (haha) film på hur man kan säga HEJ på olika sätt. Gå gärna in på hennes blogg och ta ER en titt på  Fjantfilmen.

Klicka här:
http://sofielundin.blogg.se/

Puss och kram på ER. / Suss

Kommentarer
Postat av: sofie

Hahahah älskar värkligen den filmen.

2010-04-13 @ 22:36:32
URL: http://sofielundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0