Ett kliv ut i det okända!!!!!

Ja, då har jag bestämt mig! JAG SKALL BLOGGA. Ja, det känns lite "skakigt", men roligt oxå. Har alltid tyckt om att skriva och att tycka till om stort och smått.
 Vem är jag?? En helt ordinär person av den kvinliga sorten. Född -66, en kall vinterdag. Har familj  med 3 barn, hus , katter och jobbar för fullt. 
Blogg namnet kommer av att folk omkring mig tycker att jag är som ett " duracell" batteri. Jag bara går och går och är aldrig still.  Tycker om att leva. Och ser till att livet har ett roligt innehåll (naturligtvis finns det "gråzoner" även hos mig).  Att dansa är ett favorit intresse. Har tänkt jag skall ta med Er ut på mina (och "Gubbens") dans svängar i text och bild. Vem vet? Kanske kan jag göra någon glad med mitt skrivande ( ett skratt förlänger livet, vet väl Ni!). 

Blogg sidan är inte riktigt klar än, den skall förbättras lite. Men det får ta sin lilla tid. Skulle Du vara inne och läsa! Lämna gärna en liten rad efter dig. Du behöver inte skriva mer än HEJ.

Detta är lite om mig. Kollade just klockan! Den är ganska mycket! Bäst att " knyta" sig. Jag skall upp och jobba imorgon/idag. Klockan plingar 04,45 i ottan. Dom små blå kan vara lite sega just i det ögonblicket. Men vem har tid att sova? Tids nog får man tid till sådanna kroppsliga behov. Det är väl bara att ta ett nytt "duracell" batteri att stoppa in...HAha

Puss och kram på Er.
Susanne / Suss

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Suss! Vad roligt att du börjat blogga. Du ska veta att jag tänkt många gånger på vem du är och vad du gör. Nu kan jag följa din blogg också Härligt =) skriva är kul. Och nyttigt. Tänk bara vilken bra dagbok det blir, Vi hörs och ses i bloggdjungeln. kram Anna

2010-04-17 @ 10:52:15
URL: http://annasadlib.blogspot.com/
Postat av: Susanne

Sv: Anna

Kul att ha dig här! Nu blir det mer legitimerat, så att vi kan snart säga Du till varann, haha. Bloggdjungel - Jo, tack! Har hört att den kan innehålla "elaka" djur oxå. Hoppas man inte stöter på några sådanna. Jag har ju inte riktigt samma erfarenhet som du, fniss. Kram Suss

2010-04-17 @ 11:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0